در حیاط کوچک

از خصوصی‌های یک جادوگر

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۹ ب.ظ

من جادوگرم. جادوگری میکنم.
اینطوری که دایره‌ها را گرد میکشم. مربع هام واقعا مربع و مثلث هام کاملا مثلث هستن و موقع رنگ آمیزی از خط بیرون نمی‌زنم.
قصه‌هایی بلدم که تا حالا نه کسی گفته و نه کسی شنیده. مثل علی که از نردبان بالا میرود. سیب از درخت می‌چیند و از نردبان پایین می‌آید.
یا اینکه توپ علی در درخت همسایه گیر می‌کند. همسایه می‌گوید اول باید گیلاس‌های تمام درختان را بچینی تا توپت را پس دهم.
روی تخته جادویی بزرگی که دارم یک دانه میکشم. بعد پاک می‌کنم. به جایش یک گیاه کوچک می‌کشم. هی پاک می‌کنم و هی می‌کشم تا به یک درخت بزرگ می‌رسم. درختی که ریشه هایش تا دل خاک فرو رفته‌اند و ته‌شان معلوم نیست کجاست و هم زردآلو هم سیب هم گلابی هم گیلاس هم هندوانه و هم هر میوه ای که فرشته کوچک، اسمش را بلد باشد روی شاخه‌هایش تاب می‌خورند. بعد دوباره نردبان می‌کشم تا علی بالا برود.

 

۹۶/۰۷/۲۲
رارا

نظرات  (۴)

الان از یک گیاه هم گیاه ترم واسه همینهیچ نکته ی نغز و نقضی ندارم جهت ارائه:\
اما این کامنت رو جهت پلاس وان کردن گذاشتمش دیگه. چون بدونی فن واقعیتم مثلا. :ستیسفاید
پاسخ:
:)))
چی شد که اینجوری شد اصلاً؟!
بیخیال بیا یه مدت کلاً کامنت نذاریم واسه هم که از سرمون بیفته ماجرا! من تا ده پونزده تا پست بعدیت کامنت نمیذارم :دی
میدونم فن واقعی هستی! 👍😊
۲۳ مهر ۹۶ ، ۰۰:۴۴ الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
من هنوز و همیشه فکر میکنم تو میتونی یه نویسندۀ بزرگ شی... و چقدر امیدوارم این حرفمو باورکنی و به پای تعارف نذاری... از اول باری که خوندمت تا حالا به این فکر میکنم که طوری ساده می نویسی و خلاقانه که هیچ جای دیگه ای نخوندم...
پاسخ:
دوست دارم یه قاتل بزرگ شم الهام :))
ممنون. تو از اولش همه ش خوب بودی :)
۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۰:۰۸ محسن خطیبی فر
سلام
چ خوب بود. دست‌ت درد نکنه.
پاسخ:
سلام
زنده باشید.
:)))
این کامنت رو گذاشتم که بگم قبوله. از بعدی حساب کن. 
پاسخ:
:))))
باشه باشه! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">