در حیاط کوچک

تقریباً مطالعات خیلی دقیق

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

نشون میدن بعد از مدتی من خواننده‌هام رو از دست میدم و عادت کردم دیگه.

ولی یه کم خودمم موثرم که از وبلاگی به شکل وبلاگی دیگه در میام. (البته آدرس میذارم که کجا رفتم اما معمولاً نادیده میگیرنش. یا احتمالاً با خوشحالی میگن آخ جون این رفت دیگه مجبور نیستیم اون وبلاگ لعنتی رو بخونیم. چرا اینو میگم؟ چون برا خومم پیش اومده که خوشحال شم از رفتن کسی.)

۹۶/۰۷/۱۹
رارا

نظرات  (۲)

من ولی تازه پیدا کردمت، خودم تنهایی چند تا خواننده محسوب میشم :-> #خودبزرگ‌بینی
مطالعات دقیق من هم میگه که همه‌اش رو گفتی که در لفافه اون سطر آخر رو بگی در واقع. :-؟؟ راست نمی‌گم؟  
پاسخ:
خیلیا اول مشتاق بودن. بعد نمیدونم چطوریه این وبلاگ نویسی که بعد یه مدت اکثراً میرن تو فاز افسردگی (به هر دلیل) و دیگه حوصله وبلاگ خودشونم ندارن چه برسه به وبلاگ من. من که کلاً از فاز افسردگی شروع کردم و در حال حاضر داری شادیم رو ملاحظه میکنی. و به وضوح میبینم حال تو هم خوبه. اقلاً خوبتر از اونچه خودت فکر میکنی اما کشش داری بری سمت افسردگی. که شاید حق داشته باشی اصن. شاید یه دوره افسردگی برات لازم باشه. 
ولی کلاً احتمال کمی میدم تو هم دنبال من بیای. چون سابقه نداشته طی تقریباً ۶-۷ سال گذشته.
مطالعاتت تقریباً درست میگن :دی
اون آخری خیلی تو ذهنم بود که از دهنم بپره بیرون یه جوری. ولی اینجا خط اولم دقیقاً اونیه که میخوام و از نظر خودم حتی از حق خط آخر هم خورده ولی انگاری اینجور به نظرت نمیاد.
اصلا و ابدا بعیده که من رها کنم وبلاگایی که میخونم رو! بعد مرگ وبلاگ ها هم حتی تا مدت قابل توجهی تو فیدخوانی جایی نگهشون میدارم. (آیم دیفرنت)
آره آره، کشش به افسردگی احتمالا همیشه دارم :دی ولی اخیرا به این نتیجه رسیدم حتی وقتی افسرده ای چیزی هستی، اون داستان فیک ایت فیک ایت، که معرف حضوره :دی هم متد بسیار خداپسندانه ایه که جواب میده بسیار!
پاسخ:
زمان همه چی رو معلوم میکنه! :پی :))
خدا کنه که همیشه اگه کمرنگ هم شده بازم خوب باشی. :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">