در حیاط کوچک

اخرین بار خودم دست بندم رو نبستم.
چون نمیتونستم خودم اینوری بسته باشم.
(اگه فرض رو بر این بذاریم
که آدمم
پس مچ دستم
بیشتر از یه حد مشخصی نمیچرخه)
چند ماهه دارم نیگاش میکنم
و هی با خودم میگم
خودم اینو نبستم
اینا هم که اینجور زیر هم دارم مینویسم
به خاطر این نیس که شعرن
چون انقدر که چت کردم تو تلگرام
که میدونین هی دست آدم میره رو اینترِ
گوشی یا سیستم
و بعضی وقتا
حتی وقتی
جمله ت تموم نش
ده
اینتر
میزنی
باز خوبه که
میشه تندی
ادامه ش رو بنویسی
یا حتی این ادیت
که خیلی از کلماتی که
ناخواسته تبدیل به کلمات خاک برسری شدن
رو میشه

درستشون کنی
پس واسه همینه اینجوری مینویسی؟
آره
بابا میگه "بله"
که یعنی: "انقدر نگو "آره"
بگو بله"
پس "بله"
---
دلم نمیخواست بابام رو وارد این ماجرا کنم
میخواستم بیشتر از پول حرف بزنم
که شاید کسی
دلش به رحم اومد
گفت تو شماره کارتت رو بده فقط
من نمیگفتم نه که
میدادم
هم ملت رو
هم سپه
هم تجارت
اونم میگفت میخوام تا اخر دنیا تامین ت کنم
منم میگفتم نه حالا انقدر
تا اخر ماه بسمه
یکی دو تومن
در حد توان تون
هرکی داشت
ممنون
---
حالا چه جوری میخواستم
متن اول م رو
به پول ربطش بدم
اینجوری احتمالاً
که آخرش میگفتم
میخوام بفروشمش
(دستبنده رو دیگه)
ولی الآن به ذهنم
رسید
که دیگه دیره
و گیریم بفروشمش
و بابام بفهمه
فکر میکنه عجب دختر خنگی داره
اصن چرا به خودش نگفتم پول بده
اومدم تو وبلاگم دارم گدایی میکنم
بعدم دستبدم رو فروختم
چون نمیفهمه
که روم نمیشه
مخصوصاً واسه این
این
این موضوع
پول رو میخوام
جدا از اینکه
اصن همیشه
هیچوقت
به سختی
کلاً
پول میگیرم ازش
ولی هی دارم
هر لحظه پول میگیرم ازش*
حالا دلقک بازی درمیارم بعضی وقتا جلوش که معلوم نشه خجالت کشیدم. بعضی وقتا هم که واقعاً خجالت کشیدنم رو نتونستم پنهان کنم و جداً دلم خواسته آب شم تو دیوار رو هم احتمالاً اون فکر میکنه باز دلقک بازیه.
خدایا.
 
*من تو هوای پولای بابام تنفس میکنم. اونا اکسیژن بدنم رو تامین میکنن.
ای وای. آلام ساعت چهار ونیم گوشیم صداش در اومد
این یعنی که الآن باید
بیدار شم
ای وای
۹۶/۰۷/۰۷
رارا

نظرات  (۱)

۲۳ مهر ۹۶ ، ۰۰:۵۷ الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
اگر بگم نگران نشدم دروغه...
پاسخ:
حل شد خدا رو شکر. اینم بیشترش شوخی بود.
وگرنه آخه مگه میشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">