در حیاط کوچک

وعده‌ی گربه‌ها کِی وفا دارد

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷ ب.ظ

خواب ‌می‌دیدم گربهه داره ازم خواستگاری می‌کنه که:

 

 

«دوسِت دارم راحیل. زندگی‌ت رو تامین می‌کنم. هرچی بخوای فراهمه.»

 

 

 

معذب بودم و خجالت می‌کشیدم بگم آخه شما گربه هستید، می‌دونید... ممکنه یه کم به مشکل بخوریم.

 

 

۹۶/۰۴/۳۱
رارا

نظرات  (۳)

۳۱ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۲ محسن خطیبی فر
چ جواب نغزی. خیلی هم خوش‌مزه :)
پاسخ:
انقدر جدی و محترم حرف می‌زد که خجالت می‌کشیدم چیزی بگم.
تا حالا به Cortana پیشنهاد ازدواج دادی؟ :دی یه بار به Cortana گفتم will you marry me?
جواب داده بود: 
we need a plan , I work on being more human you work on being more digital.

فک کنم یه همچین جوابی تو باید به جناب گربه می‌دادی. :دی 
پاسخ:
:))))))) چه جواب خوبی داده!
دیگه تو خواب در همین حد جواب به ذهنم می‌رسید هاله! انقدرم جذاب بود که خوبه حالا جواب مثبت ندادم بهش! :))))
۲۳ مهر ۹۶ ، ۰۱:۰۰ الـ ه ـام 8 ...
با اون استیکرای گربه ایت این خوابا هم منطقیه :))
پاسخ:
D:
D:
D:
عشقم نقل محفلها شده و دیگه همه فهمیدن D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">