در حیاط کوچک

بیا بریم اونجا که دانشگاش...

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۵ ب.ظ

 

 

وقتی میای قشنگترین پیرهنت رو تنت کن P:

۹۶/۰۴/۰۲
رارا

نظرات  (۳)

اون پیرهن زرده 
من که اگر این دانشگاه درس می‌خوندم، دیگه درس نمی‌خوندم! 
به جاش عاشقی چیزی میشدم. :دی
حافظ همینجاست که میگه «توبه از می وقت گل دیوانه باشم گر کنم»! 
پاسخ:
من قول میدم درس بخونم. فقط بذارن برم اینجا!
۲۶ تیر ۹۶ ، ۲۲:۴۹ سجاد لطافتی
سلام خیلی خوشحال شدم که به وبلاگ ما سر زدی وبلاگ زیباتو دنبال میکنم ولی اینم بگم ما تو دانشگاه ایران درس نمیخونم اینجا بریم ترک تحصیل میکنیم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">