در حیاط کوچک

آن بی‌ستاره‌ام...

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ق.ظ

مطمئناً خوانندگان این وبلاگ انقدر عاقل و بالغ هستند که درک کنن آدم در حین آرامش می‌تونه کمی غمگین یا خوشحال، عصبی یا شاد و شنگول باشه. می‌تونه در حالی که کلی مشکل داره بخنده و حتی وقتی کارهای کمی برای انجام دادن داره شب‌ها از ناراحتی خوابش نبره.

 

 

 

آهنگی هست که من خیلی خیلی دوستش دارم. خلاف اینکه محمدرضا شجریان رو خیلی دوست ندارم اما چند تا از آهنگ‌هاش رو می‌پرستم. این روزها، این صدا توی سرم می‌پیچه و من باهاش تکرار می‌کنم. (و ما تو جاده‌ای بودیم که از لابلای زمین‌هایی که بهار دست کشیده بود روشون می‌گذشت.)

 

 
۹۵/۰۹/۲۵
رارا

نظرات  (۲)

من شجریان رو خیلی دوست دارم اما بعضی اهنگاش رو اعصابمه :))) این یکی ازوناس که رو اعصابم‌نیست ^__^
پاسخ:
این یکی از اوناست که من رو بالا ابرا می‌بره مهـ شید!
سلیقه موسیقیایی ات شبیه آدما شده، بهت تبریک میگم! :دی

پ.ن: نه حالا جدی همیشه سلیقه موسیقی ات خوب بوده، اینم رو بقیه اشون :)
پاسخ:
:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">