در حیاط کوچک

همین‌جا اول دنیاست

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ ق.ظ

هیچ زلزله‌ای رخ نداده. ستاره‌ای به خونۀ ما برخورد نکرده. اکسیر جادویی‌ای رو اشتباهی نخوردم. زمین باز نشده و جادوگری از توش بیرون نیومده. درهای علوم غریبه به روم باز نشده. کسی برام تخم مرغ نشکسته، توی لباسم خطی قایم نکرده.

 

 

پس چرا اینطوری شدم؟ این همه تغییر. این همه فکرهایی که هیچ وقت به سرم هم نمی‌رسیدن چطور یک دفعه هجوم آوردن به سمتم و چرا من دست و پاچه نشدم؟

 

 

انگار یه آدم غریبه‌ای نشسته کنارِ من اما شبیه یه دوستِ خوبه.

 

 

همین چند هفته پیش بود که نوشتم:

 

 

« الآن به چی احتیاج دارم؟

 

 

به یه هدهد. یه هدهد که بخنده. هدهدِ خندان.

 

 

بیاد بشینه رو شونه‌ام و پیشنهادهای عجیب و جادویی داشته باشه. ساعت‌ها از چیزایی حرف بزنه که به گوشم آشنا باشن اما نشنیده باشم. فکرایی داشته باشه که با خودم بگم هیچ وقت به فکر من نمی‌رسید، نه اینکه بگم چرا به فکر خودم نرسید. از این طور چیزا خلاصه.

 

 

سایۀ کسالت روی سرم، چه غمگینم امروز»

 

 

 

اما الان، انگار، کسی کنارِ من نشسته و کاش دور نشه هیچوقت.

 

 

۹۵/۰۹/۲۴
رارا

نظرات  (۶)

۲۴ آذر ۹۵ ، ۰۲:۰۶ پیمان محسنی کیاسری
هدهدها از دور بسیار زیباتر هستن
به عنوان فرد باتجربه! روی شونه نشستنش خوش‌آیند نیست
پاسخ:

چه جالب! نمی‌دونستم.

خوشایندِ کی نیست؟! من یا هدهد؟ منظور شگون نداره ست؟!

سفت بچسبش با تمام وجود 
:* دلم تنگ‌رفته بود واست
پاسخ:

مه‌شید؟! مه‌شید، خودتی مه‌شید؟!!! :)) :*

باشه سفت میچسبمش!

خود از رو نروئمم :)))
پاسخ:
:)))
همینجوری باش که هستی! :))
۲۴ آذر ۹۵ ، ۰۸:۵۱ محسن خطیبی‌فر
ی جور مثل رفع عطش بعد یه تشنگی طولانی مدته شاید. طوری که آدم جرعه جرعه آب رو می‌خوره و نمی‌خواد تموم شه. انگار که بعدش باز تشنگی می‌خواد هجوم بیاره.
پاسخ:
که البته تشنگی هم حتما هجوم میاره.
همه لحظات موقتن. این روزها هم همینطور.
هد هد هستم، 25 ساله از تهران :-)

نظر شخصیم: تغییر میتونه خوب یا بد باشه، اما تغییراتی که آدم خودش فکرشو نمیکرده اکثر اوقات خیلی خوبن!
این میتونه ناشی از بیشعوری (با عرض پوزش) ما تو شناخت اون چیزایی که واسمون خوبه هم باشه البته، میتونه از هیجان مسائل یهویی و اینا هم باشه... به هر حال برآبندش که برا من خوب بوده، امیدوارم برا تو هم همینطور باشه :)
پاسخ:
انشالله. :)
ضمناً چرا فکر می‌کنی 25 سالته؟ دیگه 26 سالته. بیست و شیشششش!
هرهر کرکر
خوبه یا با کیفیت بیشتر بخندم
پاسخ:
لبخند هم بزنی کفایت می‌کنه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">