در حیاط کوچک

گل عزیز است غنیمت شمریدش کلاً

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ب.ظ

من روزی پنج وعده میام این صفحه رو باز می‌کنم فقط با نیگا کردن به قالبش کلی ذوق می‌کنم. جالبه برام این در حالیه که هیچکس دیگه‌ای این کار رو نمی‌کنه. تعجب می‌کنم که روزتون رو با چه چیز شروع می‌کنید و به پایان می‌برید وقتی اون چیز وبلاگ من نیست. چطور در برابر این کشش درونی و فطرت انسانی (هر نوع انسانی) تون مقاومت می‌کنید. گوش کنید... به صدای وجدان درون تون. چی می‌شنوید؟

 

 

۹۵/۰۸/۱۲
رارا

نظرات  (۱)

وجدانم خمیازه میکشه فقط!
پاسخ:

«وجدانِ» تو؟ این چه حرفیه خانوم خوشگله :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">